Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego serwisu
Jak mogę zarezerwować odbiór?
Możesz zarezerwować odbiór online poprzez naszą platformę rezerwacyjną lub skontaktować się z nami telefonicznie.
Czy jest możliwy odbiór z różnych lokalizacji?
Tak działamy na terenie całego Dolnego Śląska. Skontaktuj się z nami, a dostosujemy się do Twoich potrzeb.
Czy odbiór obejmuje bagaż?
Tak, odbiór obejmuje bagaż podróżny. Poinformuj nas z wyprzedzeniem o ilości i rozmiarze bagażu.
Czy kierowca będzie mnie oczekiwał na lotnisku?
Tak, nasi kierowcy monitorują loty, a także są świadomi ewentualnych opóźnień. Będą gotowi na Ciebie po przylocie.
Czy mogę zmienić datę i godzinę odbioru?
Tak, możesz dokonać zmian w rezerwacji, ale zalecamy wcześniejsze poinformowanie nas o ewentualnych zmianach co najmniej na 24h przed odbiorem.